ПУБЛИКАЦИИ

20.01.2019 г.

ДОВИЖДАНЕ ДО КРАЯ НА МЕСЕЦ МАЙ



 От 2009-та година съм прекъсвал дейността си няколко пъти по различни причини и за различен период от време. Този път ще е за малко по-дълго, възнамерявам да спра с пускането на нови материали поне до края на месец май.

Отваря ми се доста работа, което е добре за мен защото така ще мога за се оттърва от някои дългове предсрочно. Това е мечта на всеки разумен човек – да няма кредити. Не може да си окован от банката и да се считаш за свободен човек. Колкото по-рано се оттървеш от неизбежното в доста случаи зло, толкова по-добре.

В миналото също имах периоди на по-голяма натовареност, но тогава бях в по-добра форма и крадях от почивката си. Сега трябва да щадя здравето си и не е разумно да се натоварвам допълнително. Поради тази причина реших да прекратя активността си за известно време, този път за по-дълго.

Ако всичко върви по план, към края на пролетните месеци може и да съм готов, но е възможно да стане и така, че отсъствието ми от блога да се проточи до края юли. Искрено се надявам да не се стига до там защото имам хубава статия за Моравската мисия на Кирил и Методий и ми се иска да мога да я представя за 24-ти май.

Това е много важна тема засягаща не само корените на азбуката ни, но също нашата история и произход. Дано да успея да завърша всичко, което ми е поръчано преди празника на писмеността ни. Има шанс да се справя и точно поради това отправям молба към читателите си да не ми пращат лични съобщения във Фейсбук.

Разбирам добрите на намерения на сънародниците, но нито мога да изгледам всеки клип, който ми бива поднасян, нито съм в състояние да дам отговор на всеки въпрос. Само ще се губи излишно време, а с това и отсъствието ми ще се проточи.

В този блог имам 330 работи, материалът за четене е предостатъчно и тези, които се интересуват от проучванията ми, едва ли ще скучаят през идните няколко месеца. А иначе вече съм подготвил доста нови теми. Ще ги публикувам  в края на май или в края на юли. Темите са за БИБЛИЯ БЕСИКА, богомилите, връзката ни с прусите обитаващи крайбрежието на Балтийско море, корените на нестинарството и т.н.

Една от най-интересните работи ще е тази за основателите на Рим. Знаех от доста време, че стари балканци са основали Вечният град, но не ми беше известно от коя област на страната ни са дошли те на Апенините. Сега вече тази загадка е разгадана и в края на месец май или пък малко по-късно ще споделя новооткритите неща.

Дори аз да нямам възможност да преставя въпросните теми, ангажирал съм няколко човека, които ще го направят от мое име. Каквото и да става, материалите ще излезат защото са важни, защото дават хубава информация, а и изобличават деянията на определени хора. Създал съм си стил, който читателите ми разпознават добре и даже да се наложи някой друг да представи работите ми, пак няма как да се сбърка, че са мои.

Умолявам приятелите си във Фейсбук да използват времето на отсъствието ми и да проучат добре какви точно са вижданията ми. Който сметне, че има различно мнение по отношение на това, което аз считам за добро и морално издържано, нека напусне списъка с приятелите ми. Вече съм на възраст, в която имам ясно оформен мироглед и нямам намерение да го променям заради никого.

Аз съм християнин и винаги ще взема страната на християните стига те да се държат като такива. Имам приятели, които са атеисти, имам и приятели изповядващи друга религия. Въпреки различията си, ние се разбираме прекрасно защото храним уважение един към друг, а и са опитваме да бъдем почтени и добри хора.

Разбирам, че на доста хора им е криво заради положението, в което се намира страната ни. Разбирам, че мнозина са огорчени, омерзени, обезверени и търсят отдушник на терзанията си. Омразата обаче не решава нищо, когато мразиш само показваш безсилие и реално радваш враговете си. За да обичаш България не е нужно да мразиш когото и да е. Да, много са тези, които са ни навредили в миналото, но ние не можем да живеем в миналото, достатъчно е да го помним, да имаме едно наум и да правим така, че бедствията да не се повтарят.

Край себе си искам да имам светли, смели добри и почтени  хора, без значение на вяра и произход. Все пак, народът ни не е казал случайно – С какъвто се събереш, такъв ставаш.

Това, което не понасям е лицемерието. До голяма степен бедите ни идва от това, че определена група хора не желае да вземе ясна позиция. Не може обаче да си приятел на всеки, или както е казано в Новия Завет – не можеш да служиш на Бога и на мамона (парите).

Интернет даде възможност да се популяризира доста информация за нашите далечни предци. Много хора откликнаха положително на това явление, други намериха ниша за изкарване на пари. Не е лошо човек да изкарва прехраната си с писане за миналото, но когато в това писане са вплетени измами и заблуди, вече говорим за аморално деяние.
Когато не стремежът към истината, а стремежът към трупане на пари е целта на определен индивид, той няма да се спре пред нищо, за да защити източникът си на доходи. За жалост такива хора има, от тях аз желая да се дистанцирам.

Най-учтиво умолявам тези, които вярват в тенгриянство, оренда и орендизъм да напуснат списъка с приятелите ми. Дедите ни никога не са почитали бог с име Тангра, това вярване е наложено от враговете ни с цел да ни унижат изкарвайки ни тюрки, т.е. носещи същата кръв като тези, които подложиха народа ни на петвековен геноцид.

Дедите ни не са имали и дума оренда. Тя не присъства нито в старобългарския, нито в среднобългарския, нито в който и да е от българските диалекти. Думата оренда е въведена в началото на ХХ век, точно от тези учени, които спомагат да се въведе заблудата, че княз Аспарух е довел тюрки. Самата дума оренда принадлежи на обитаващите Северна Америка ирокези и няма абсолютно никакво значение на български език.

Смятам, че както напъните за тенгриянството, така и безсрамните внушения за орендата като нещо принадлежащо на народа ни, са вредни, сквернящи паметта на дедите ни неща. Проверил съм многократно всичко, помолил съм и достъчно много интелигентни приятели да извършат допълнителни проверки, но и те стигнаха до същия извод. 

Зная, че има хора, които няма да се съгласят с мен. Едни ще възразяват защото може да им секнат доходите, ако народът разбере, че е мамен. Други ще се противопоставят защото твърде дълго са поддържали заблуди и нямат силата и почтеността да признаят грешката си.

Както и да е,  казах какво мисля, какво поддържам и какво презирам. Съветвам всеки да проверява добре, да мисли логично и да не копира автоматично неща само защото звучат интересно.

Аз лично вярвам на автори като проф. Асен Чилингиров, д-р Ганчо Ценов, Данаил Юруков, Георги Сотиров, Чавдар Бонев, Юлия Хаджи Димитрова, Петър Георгиев, Александър Мошев, Андрей Киряков. Вярвам и на чистосърдечието на Константин Каменов, Мартин Константинов и други милеещи за България блогъри.

Нека всеки от читателите ми си направи равносметка и реши дали да продължи да върви по пътя, по който аз съм поел, или да тръгне след други хора. Няма как всички да мислим еднакво, няма как всички да харесваме едно и също нещо. Времето ще покаже кой е прав.





153 коментара:

  1. Ще ми липсваш, но ще препрочитам твоите публикаци! От сърце ти желая успех в всяко твое начинание.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ви! Публикациите са доста, а ще се появят и нови в края на май. Може даже да има и приятна изненада :)

      Изтриване
    2. Публикациите ти са много интересни.И според мен ние сме траки .Генетиката го доказва.А така наречения славянски език е всъщност тракийски.А чехи,поляци,руснаци и други също са траки по произход,но векове наред съжителстват с германски племена и генофонда им е изменен- на германски гени се дължат русите коси и сините очи при тези народи.Ще чакам с нетърпение завръщането ти през май.

      Изтриване
  2. Благодаря за споделените позиции, Павеле ! Пожелавам успех за всичко, което си планирал да прочетеш, напишеш и създадеш ! Най-сърдечни приятелски поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Ирена! Дай Боже нещата да вървят както съм ги планирал, всички родолюбиви българи ще са доволни!

      Изтриване
  3. Поздрави, Павел ! Почти десет години вече чета твоите публикации... Истина е, не може да харесваме и обичаме едно и също нещо, но е нормално да вървим по един път към истината, да вярваме и споделяме убедеността си... С благодарност за всичко, което проучваш, представяш, доказваш... Здраве и добри дни ти пожелавам от сърце !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Таня! Ти си една от хората, които ме подкрепяха от самото начало в blog.bg!

      Изтриване
  4. Ще чакам с нетърпение месец май. Желая ти плодотворна работа, вяра в това, което правиш и търпение към тези, които ти пречат. Успей!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Вярата си никога не губя, а колкото до търпението, благодарение на Господа имам достатъчно.

      Изтриване
  5. Дерзай Павле, върши си работата а ние спокойно и търпеливо ще чакаме да ни запознаеш с новите разработки. Няма значение дали ще е през май или юли, само да си жив и здрав 🙂

    ОтговорИзтриване
  6. Никола Николов20 януари 2019 г. в 19:50

    Ти си направил много, толкова много, че даже да спреш напълно, пак ще има ефект от делото ти. Аз мислех, че имаш някакво финансиране защото статиите ти са порядъчно количество а и книгите за история не са евтини, но сега разбирам че ти имаш отделна работа като фрилансър. Шапка ти свалям за самоотвержеността и упорството, но за бога приятелю, отвори си някаква сметка да помагаме и ние.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Свикнал съм да разчитам на Господа и на себе си. Благодаря за предложението, но на този момент няма нужда.

      Изтриване
  7. На всеки се полага почивка,но създадената от теб дискусия е полезна и ще бъде такава и занапред. Поддържай я докато можеш назависимо от по-дългите прекъсвания. Да си жив и зддрав.

    ОтговорИзтриване
  8. Правилно решение , очакваме статия на всеки голям празник , направи предостатъчно , а докато хората асимилират и смелят тази информация ще имаш време да си починеш , благо даря ти човеко ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Информацията в блога наистина е много, дано да свърши работа на търсещите :)

      Изтриване
  9. И от мен: успех във всяко начинание, ползотворна работа и пълноценна почивка и най-вече бъди здрав !

    ОтговорИзтриване
  10. И от мен: успех във всяко начинание, както ти е ползотворна работата, така да е пълноценна почивката ! Бъди здрав и продължавай благородната си дейност !

    ОтговорИзтриване
  11. Е, то явно няма да е почивка, така че спорна работа и ще чакаме Май!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, няма почивка, но е за добро :) Да дава Господ живот и здраве, четири месеца минават бързо!

      Изтриване
  12. Върши си работата ние ще чакаме. Успех добри човече!

    ОтговорИзтриване
  13. МилисионерОт от гара Карлово сигурно постоянно слухти в блога ви защото пак е започнал да бие дайрето и да ви обвинява в служба на неоосманисмОт. Вие от преди време казахте че скоро спирате с блога и оня се е настървил здраво, ама навсуе, постОт му има само 4 лайка до тази вечер :) :) :) :) :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сещам се за кого става дума. Този човечец е уникум, типичен милиционер, какъвто прочее е бил по време на тоталитаризма. Пази Боже неуко да се помисли за умно :)

      Изтриване
  14. Наистина ще ни липсвате толкова време, но хубавото е че има много материал за препрочитане и осмисляне. Може и да греша, но от някои ваши коментари усетих, че очаквате нещо положително да се случи през тази пауза. Нещо като "приятна изненада". Ако това е така, стискаме палци наистина да се случи. Ще Ви очакваме с добри новини. Респект!
    Христо

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, имате право, очаквам даже не едно, а няколко положителни неща. Дали ще се сбъднат, знае само Господ, дано ми стигнат силите за всичко.

      Изтриване
  15. Бог напред, ти подире!

    ОтговорИзтриване
  16. Благодаря, Успех, Късмет!

    ОтговорИзтриване
  17. Кирил Кирилов21 януари 2019 г. в 7:42

    Някои ще те чакат, но с други като мен ще си бъбриш наживо :) Развам се за това, че постъпи разумно и престана да се товариш като мизийско магаре :) Нали знаеш, че прекален светец и Богу не е угоден :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали казват, че мъдростта идвала с годините, а аз вече съм на възраст, в която ако не помъдрял, поне съм по-трезв в преценките на силите си. Друг пък съм се пришпорвал, но вече не става, иска се и почивка, иска се и възстановяване. Иначе не става...

      Аз вече отворих новия пакет с мурзалски чай, ще те чакам да наминеш с момчетата :)

      Изтриване
  18. Успех с нещата които ти предстоят, Павка! С нетърпение очаквам момента в който ще се завърнеш "на сцената". Бъди здрав и щастлив!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Идват нови и интересни теми, много, много интересни :)

      Изтриване
  19. Здраве и Божия закрила!Светлина по пътя ,който си поел и който озарява и нас ,който четем твоите писмена с обич към БЪЛГАРИЯ!БЪЛГАРИН с главна буква-успех и помощ свише,очакваме с трепет новите публикации в края на м.май!

    ОтговорИзтриване
  20. Работил си дълго и упорито! Поздравления !!! Натрупал си и знания, и опит, и приятели ... а сигурно и врагове. Може би е време да разгледаш възможностите за външно финансиране - тип целево подпомагане на научни изследвания и/или публикуване на книги и продажбата им. Със сигурност можеш да оформиш сериозен труд за тракийските корени на населението, за лъжите при представянето на историята ни, за големите български историци, за важните битки в нашата история, за културата на старите Българи и много други. Не е за пренебрегване това, а и ще ти даде възможност да работиш по други сериозни теми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, събрах врагове, но събрах и приятели, а те са повече, това е важното. С финансирането трябва да се внимава защото нали има поговорка - Който плаща, поръчва и музиката...

      Изтриване
  21. Определено много ще ни липсвате на всички нас мислещи различно от казионните истории.
    На добър час!

    ОтговорИзтриване
  22. Бог ми е свидетел, че македонизма нанесе толкова беди на българите, че днес няма да допуснем, ние българите, македонизъм с "тракийско лице", т.е. проповядвания и пропагандиран от теб тракедонизъм...Не се връщай да ни тровиш с лъжи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кириле, защо се правиш на българин след като се знае откъде идва родът ти?

      Как може да споменаваш Бога, след като клеветиш, разпространяваш лъжи по мой адрес и т.н.?

      Как може да се правиш на праведен, след като се взел участие във Възродителния процес? Ако си бил против това срамно дело, но си взел участие по принуда, защо по времето когато бе депутат и имаше реална възможност, не поиска да се извърши разследвани и участвалите в престъпленията да бъдат наказани?

      Изтриване
    2. Не се интересувам от отношението ви към господина, но какво е лошото на "възродителния процес". Мисля, че тогавашният министър на вътрешните работи Димитър Стоянов много точно го е описал. Или оправдавате взривовете на гара Пловдив и в тунела преди Буново. Работа на западните разузнавания и Турция.С каквото мера са ни мерили с такава ги отмерихме. Имаше договор за обмен с Турция. А Турция, както и Гърция са наши врагове винаги. Сега турските терористи станаха "герои" на Турция, разбира се не без подкрепата на разузнаванията на Израел, САЩ и англо-ционистите. А нашите лизачи се чудят как да се самообвиняват. Така, че възродителния процес беше най-доброто нещо което се е случвало след освобождението от турско робство. Прекален светец и богу не е драг.

      Изтриване
    3. Говорите пълни глупости. Възродителен процес трябваше да има, но не с насилие и депортации, а по съвсем различен начин - бавно, културно, търпеливо, с много обяснения. Ако така се действаше в продължение на 40 години, ние не само щяхме да запазим за България стотици хиляди граждани, но дори щяхме да направим от тях запалени родолюбци.

      Възродителният процес, по начина, по който бе проведен, си е престъпление, а и вредно за България явление. Не оправдавам тероризма, но той се появи защото имаше условия за това.

      Изтриване
    4. Ако някой говори глупости, то това в дадения случай сте Вие. Защо говорите за "депортации"! Не знаете ли, че имаше договор между България и Турция за преселване на желаещите хора с турско самосъзнание в Турция. И това не беше първото преселване. От освобождението на България до този момент са три такива преселвания. Това беше иницирано от Израел, САЩ и Великобритания с услугите на целия Запад. Целта беше да се обезкърви българската промишленост и селско стопанство. Но всички българи с ентусиазъм отивахме в командировки и замествахме на нужните места хората, подали се на "западната пропаганда" и напуснали България. И забележете, така наречената от Вас "депортация" се извършваше с цялото имущесво, като държавата им осигуряваше превоз до границата. Недвижимостта им се заплащаше от държавата.
      Тези хора се ползваха с преференции при получаване на образование и работни места. Освен това за тях се допускаше по-особен кодекс на труда по отношение на работното време. В Турция заминаха създадените в България специалисти във всички области с парите на българите. Е не мина и без извращения от изродите турци. Ако някой виждайки действителността в Турция искаше да се върне в България или го елеминираха или го изнасилваха на границата. Обичайно за еврейския подход.
      Говорил съм с песелници в Турция и те отчитат това, че са получили отлично образование в България, като кадри които Турция е нямала по това време и са назначени на подходящи работни места с добри заплати. Нещо подобно стана и при преврата през 1989 година, когато много български мозъци изтекоха "на запад".
      Но създадените бойни групи от "етнически турци" в България трябваше да всеят терор. Е, именно това не се допусна. И онзи треторазряден артист,Рейгън, президент на САЩ с покровителството на Билдербергите, в последствие розпореди на Турция и Западна Европа да унищожи успешното българско предприятие СО МАТ, работещо на три континента. Последва и цирка с унищожаването на служителя на БГА Балкан, Сергей Антонов, не без съдействието на полския евреин Войтила, папа Йоан-Павел II.
      Не зная, толкова наивни ли Ви се струваме ние българите! Както турците, така и циганите имат своя народопсихология, различна от българската. Те никога, независимо от "съвсем различен начин - бавно, културно, търпеливо, с много обяснения" няма да приемат България като своя страна и да се смятат български граждани, освен ако това не е свързано с някакви ползи за тях. Турците винаги са се стремели към присъединяване към Турция. Виждаме и натиска, кйто се оказва по религиозни методи към мюсюлманите смятащи себе си за българи.
      Серафимов, в случая не става въпрос за водевил и закачки с българската историческа наука. Въпроса е за балгарската държавност и за продължаване на съществуването на България като държава, а не като географско понятие. Пози като тракийската същност на българите са несъстоятелни в случая.
      Къде са българите в Турция и защо там нама организация на българите подобна на "Движение за права и свободи". Турция в момента е икономически и военно много силна. Тъпотиите с общността ни в НАТО не ни правят неуязвими. Не бъдете винаги ментор, освен ако някой не го изисква от Вас.

      Изтриване
    5. Този път надминахте себе си, дефинирах предишния Ви коментар като пълни глупости, но това сега е невъзможно да се дефинира.

      За едно обаче сте прав - всеки народ има своя народопсихология. Вие няма как да сте българин защото страхливостта, лукавството, многословието и т.н. никога не са били качества на българите.

      Изтриване
    6. Милен Тотевски22 януари 2019 г. в 23:39

      Гн. Серафимов, но вие не виждате ли, че онзи дето оправдава милиционера и възродителния процес, е хитър провокатор а едничката му цел е да ви очерни и премахне от блоговото пространство? Хубаво е да давате свобода на словото, но знайте, че ще се намират хора, които идват като приятели, но с нож в пазвата.

      Изтриване
  23. Искренни пожелания за успех и благопулучние във всички начинания!Ще ни липсват вашите публикации които са огромна мотивация за нас и познание за това в което винаги сме вярвали че е така а благодарение на вас сме сигурни !Грижете се добре за себе си и до нови срещи тук !!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за хубавия коментар! Четири месеца минават бързо, а и аз имам толкова много публикации, че за всеки ден от отсъствието ми, интересуващите се от миналото ни, могат да прочетат не една, а няколко мои работи.

      Изтриване
  24. Деян Ботевски21 януари 2019 г. в 16:32

    Поклон за това, което правите! Не обръщайте внимание на жалките зависливци, на глупавите хора и врагове на българския народ, те виждат, че будите народа и това ги плаши много защото осъзнатият и разгневен българин е като лавина, той помита всичко по пътя си!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зависливи хора винаги е имало и винаги ще има. По принцип се старая да ги игнорирам, но в някои случаи трябва да им се даде отговор. Има и друго, освен завист, определени хорица действат против мен и поради друг мотив - страхуват се от изобличение.

      Изтриване
    2. Този човек говори за Бог ??????. Чакаме те Павел,когато и да е.

      Изтриване
    3. Какво да се прави, човекът си има нещо на ум и не го е грижа, че клеветенето и заплахите са наказуемо деяние, а това той знае прекрасно защото работи за омбудсмана.

      Всъщност факта, че точно такива индивиди са против мен е едно от доказателствата, че съм на прав път.

      Изтриване
  25. Павеле, ако нещо те е наранило, ако си бил наръган с нож в гърба, изправи се и напред!
    На здрав брод си.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мисля, че бях достатъчно ясен когато обясних мотивите си за временно прекъсване на работата в блога :)

      Не съм от хората, които се спират поради разочарование или удар с нож в гърба.

      Изтриване
    2. Да, извинявай, включването ми беше неадекватно, но добронамерено.
      Достатъчно ясен си в текста.
      До скоро! И успешно приключване на равносметките :)

      Изтриване
    3. Извинение не е нужно, съпричастността е едно от най-хубавите човешки качества. Понякога и аз реагирам спонтанно, просто такава е човешката природа.

      Поздрави!

      Изтриване
  26. Приятна почивка г-н Серафимов.Макар че, няма де е почивка а работа,но все пак...Прав сте,човек със дългове не е свободен а роб.
    Плануваните статии звучат интересно.Ще чакам с нетърпение.
    Иначе отдавна мисля да събера и преведа статиите ви за Троя.Ако най-накрая отделя време,надявам се нямате нищо против.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ви г-н Невенов! Темите за Троя са интересни, но няма да бъдат приети лесно от чужденците.За жалост те все още ни мислят за потомци на дошъл от Средна Азия народ.

      Изтриване
  27. Бог с Вас!
    Успех, а относно кой, какво и как тълкува си е негов проблем. Аз чета, осмислям и зачитам всяко мнение, разбира се да не е грубо. А, истината е някъде там... Благодаря Ви за изворите Любов, които щедро понасяте, но който разбрал-разбрал! На добър път!!!

    ОтговорИзтриване
  28. Валентин Николов22 януари 2019 г. в 13:10

    Пожелавам ти успех и до нови срещи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен22 януари 2019 г., 10:14 ч. Уважаеми г-н Серафимов, въпреки че изказването е анонимно да не гледаме на света само от нашата купчина. Всяка държава се състои от доминиращ етнос, , население от множество такива, сборна армия , политическа клика, и държавен глава. Върховете определят политическа, икономическа и духовна доктрина, а масите са подложени на нейното влияние(икономическа, културна, и расова асимилация).За 600 години държавата Турция асимилира голяма част от балканското население в окупираните територии. Новоизлюпените без историческа основа държави, Румъния и Гърция, направиха същото, като промениха националното самосъзнание и езика на населяващите ги етноси. В България се промени езика и писмеността, не по посока на естествено развитие, а чрез изкуствена езикова доктрина, от която културно обедняхме чрез изхвърлянето на диалектните думи, общобалканските "турцизми" и "гърцизми" от официалния език.Подкрепям анонимен,защото е очевидно, че политическите и икономически лостове, могъщо променят самосъзнанието на населяващите дадена държава етноси за относително кратък период от време. За съжаление културно-просветителските лостове за влияние на самосъзнанието са вторични в държавните образувания.Рядко са избивани народи. Те са асимилирани. Кръвта трудно изчезва, държавите имат нужда от народи за икономиката си, но кръвта (културното самоопределяне) се претапя.Тези процеси са протичали многократно по земите ни, между беси мизи одриси македони, гети, готи белги беласги белгарии, данайци ромеи и други. В кръвта ни тече кръвта им, а се самоосъзнаваме като българи. Но докога? България преживява спад на населението какъвто се наблюдава само при геноцид. Необходимо е държава и народ да гледат в една посока, иначе асимилацията ще продължи към постепенното преминаване на етноса ни към историческо минало.
      Успех в начинанието Ви и приятна почивка!

      Изтриване
    2. Благодаря Ви!
      Искам само да уточня, че държава и народ е едно и също нещо. Правителството от друга страна е нещо по-различно.

      Изтриване
    3. Считам, че държавата е нацията, а народа е съвсем друго нещо. Нацията може да е съставена от много народности.

      Изтриване
    4. Съгласен със Анонимен.Държава за мен е термин за териториялна администрация.Като тази администрация може да се управлява от чужд народ.Именно от там идва и така наречения "патритизъм",тоест лоялността към териториалната зона и администрация в която човек живее.

      В идеалния случей,в ядрото на идеята за "Държава" е именно идеята ,че държавата това е един винд колективния разум на един етнос,населяващ една територия и съответно управляващ тази територия.

      Проблема днес е ,че народ и държава нямат знак за равенство.Затова съм съгласен с анонимния,трябва да отбягваме идеята че народ и държава е едно и също,понеже това реално ни прави лоялни последователи на собствените ни палачи.

      Изтриване
  29. Г-н Спароток, видях във Фейса че пак нещо сте активен и искам да ви питам дали се интересувате от снимки на документи, които засягат дисциплинарното уволнение от гара Карлово на един голям ваш враг? Оригиналите са затрити отдавна по заповед на покровителите на милиционера, който се измести от червена на синя трапеза като видя накъде духа вятъра. Знаете за кой става дума нали? Тоя ви черни от бая години, но скоро ще се спре защото с тея документи ще му се разкаже играта а аз съм намерил и други работи, от тях ще му приседне на милиционера а вие ще творите на спокойствие. Кажете как да ви пратя материалите защото във Фейса е като продънена кошница, всеки чете, милиционера има негови аверчета там, нещо трябва да измислим.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласен съм, че във Фейсбук всеки чете, но там, на лични съобщения мога да Ви пратя мейла си, или пък Вие можете да ми пратите вашия. Чрез мейл файловете пристигат в по-добро качество, а аз съм наистина заинтригуван от информацията, която предлагате за милиционера.

      Изтриване
  30. Дано успееш да направиш това, което си планирал по-бързо защото нямам търпение да прочета нещо ново от тебе.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. До този момент всичко върви добре. Ако нещата се развиват така, към края на месец май ще мога отново да започна с публикациите...но в нов блог :)

      Изтриване
  31. Спароток, знай че съм издирил враговете ти по име, снимка и адрес. Мога да ти пратя инфото, но ако искаш аз самият ще разпространя кои са тези, които работят срещу тебе. Каквото решиш ти това ще бъде, но мерки срещу тези типове трябва да бъдат взети. Пишат се историци и археолози а в действителност келеши блюдолизци.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Трогнат съм от загрижеността, но тези човечета не ме интересуват. Сериозните клеветници ги зная кои са и имам достатъчно информация за тях, останалите са просто смешни тролчета :)

      Изтриване
    2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voivoda!!!!!!!!!!!!!
      Вместо спор с подходящи аргументи, предлагате полицейщина. Разбираемо за държавата в която живеем!

      Изтриване
    3. Отговор на анонимен от 5 февр. 20:56

      Я пак помисли бе другарю! Кое е полицейщина, правото на Спароток да знае кой го клевети ли? Какви аргументи, какви пет лева? Една група зложелатели лъже и маже, ти ще ми говориш за аргументи. Ами тия ако имаха аргументи, защо не са ги представили досега, защо си правят фалшиви профили, защо са анонимни страхливци като тебе?

      Изтриване
    4. Мисля че Voivoda е прав. След като Павел излиза открито, казва ни името си, показва ни как изглежда, трябва и тези от другия лагер да правят така. А ако се изживяват като анонимки и чернят честните хора, не виждам нищо лошо някой да им извади на бял свят кирливите ризи. Ами каквото повикало такова се обадило, друго няма.

      Изтриване
    5. До Анонимен5 февруари 2019 г., 20:56 ч.

      Не мога да разбера отношението Ви. Ако Вие следите блога ми дълго време, то знаете, че хората, които коментират анонимно, не дават аргументи. Как в такъв случай може да им бъде отговорено с аргументи, или може би аз самият трябва да започна да клеветя и заплашвам? Това няма да стане.

      Изтриване
  32. Изпратили са ми съобщение от Гъгъл+, че от април ще изтрият профила ми, така че не знам как ще коментирам Дават ми разни смехотворни обяснения. Мамини сладки, типично по "социал-комунистически", "демократски", Кафландски, Лидълски и т.н. - почват много добре с качествен напредък и велики фрази (как беше ..."слава на тия или ония", "времето е наше", "пазарно-конкурентна икономика"...? и ала-бала до без край) и след кратко или дълго време, в зависимост от субективната алчност..., се ОАКВАТ. Таня Василева

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дори Google + да престане да съществува, пак има възможност за коментиране - или чрез регистрация в Blogger, или пък като нерегистриран читател (анонимен или с посочено име).

      Изтриване
  33. Какво са някакви четири месеца! Ей, сега ще се изтърколят и пак с радост ще Ви срещнем! Успех... и всичко ще стане по най-правилния начин! До края май! :)

    ОтговорИзтриване
  34. И аз получих,те просто закриват Google+, а ти и в момента не постваш с този акаунт, къде е проблемът?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Реално проблеми няма, а и аз самият може да напусна платформата на Blogger, нещо не ми допада :) Сега поне има достатъчно други блогови платформи.

      Изтриване
  35. Много се извинявам за това, че ви притеснявам, но искам да питам дали има шанс да започнете да пускате нови неща преди края на май?
    Михаил Узунов

    ОтговорИзтриване
  36. Г-н Узунов, на този момент не мога да Ви кажа нищо със сигурност. За сега нещата се развиват добре, но как ще е утре си нямам представа.

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  37. Писмо от 1182 година до Киевския княз Светослав Всеволодович, Великия княз Всеволод :

    “...Отче и брате, се болгары соседи наши..., суть вельми богаты и сильны, ныне пришед по Волге и Оке, якоже и коими с великим войском многие городы разорили, людей бесчисленно пленили, которым я един противиться не могу... Половцев же призывать не хочу, ибо они с болгары язык и род един...”

    Надявам се на вашето мнение(когато се завърнете в блога) с една по-подробна статия за куманите.Тюрки или тюрскоезични,ДНК ако има данни и т.н Прав ли е Киевския княз,че са един род с българите и с един език ?
    Благодаря

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В етногенезиса на унгарците има силна куманска съставка. Унгарците ги наричат "KUN" в единствено число и "KUNOK" в множествено. В ранното средновековие маджарите, куманите, както и много други народи, например влизащите в състава на Волжка България и разни тюркски племена, са били под българска власт. Ние българите сме цивилизовали не само унгарците, на които и името на държавата им издава това/Оногурия/. Доколкото лъжливата история обявява българите за тюрки или хуни, то и унгарците, намиращи се под наша власт са обявявани за тюрки и хуни. Например древният тракийски рефлексен лък се нарича правилно хунски, но по-често се нарича унгарски лък, вместо да се нарече български. Предполагам, че нещата с куманите стоят така, както и с маджарите. Силно повлияни от нашите предци. Името на народа и езикът му тогава се е определял според езика и името на властващата прослойка, на аристокрацията, с която обикновено се общували. Името на основната маса от населението се налага след естествената асимилиция и смесването с тази прослойка. А трудността да се използват ДНК-анализите идва от определянето на етническата принадлежност на останките. Не ми е известно днес да има компактна човешка група, определяна като кумани. Отдавна са смесени с други племена и практически са изчезнали.

      Изтриване
  38. Варненското село Куманово, както и един от големите градове в "Република Северна Македония" Куманово са обяснение за присъствието на кумани в България. Куманите са били съюзници на Калоян във войните. Съпругата му е куманка. Брат и Манастрас убива Калоян при обсадата на Солун. Явно част от куманите са спрели със скитническия живот и са започнали да се занимават с земеделие по тези земи. Названията на горепосочените селища говори за присъствието на кумани по българските земи. Има и печенеги около София, по-точно селата Богров.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма абсолютно никакви доказателства, че Манастър има нещо общо със смъртта на Калоян.

      Изтриване
  39. До Анонимен 10 февруари 2019 г., 11:54 ч.
    Предполагам, че имате предвид писмото на княза на Владимиро-Суздалската Рус, Всеволод Голямото Гнездо до киевския княз Светослав Всеволодович във връзка с войните му с Волжка България и Мордовия:
    «Отче и брате, се болгары соседи наши, суть вельми богаты и сильны, ныне пришед по Волге и Оке, якоже и конми с великим войском многие городы разорили, людей бесчисленно пленили, которым я един противится не могу... Половцев же призывать, не хочу ибо они с болгары язык и род един ...»
    Но това противоречи на приемането, че българите са траки и Аспаррух е тракиец! Защо мисля така. Дори да приемем, че езика е маркер на народа, това не променя същността на нещата. Значи езика на куманите-"черните българи" е бил еднакъв с езика на българите от Поволжието и Кавказ. Топонимите в Украйна и Южна Русия имат тюркизми свързани с куманския, т.е., прото-българския език! Тези земи на Украйна и Южна Русия са били в състава на Велика България, а след това на Хазарския каганат, преди още по тях да скитат куманите. Поради това и в Татарстан езика в Волжка България е наричан булгарски за разлика от езика в Дунавска България наричан болгарски. За куманите пише и Константин Багрянородни. Може да са и трако-монголоидни метиси, но това е недоказуемо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нека първо оправим историята на народа ни на Балканите. Народи като куманите, хазарите и др. също представляват интерес, но поне според мен, второстепенен интерес.

      Изтриване
  40. Уважаеми Г-н Серафимов,

    Понеже сте човек, който ратува за истината, искам да Ви препоръчам еднократната прожекция на филма на Стойчо Керев в зала 1 на НДК София на 5. април т.г. На времето, когато Пилат Понтийски се конфронтира с това понятие, отговорът му беше: „Та що е истина?“. Предполагам, че Стойчо Керев няма никакъв проблем да даде компетентен отговор на този въпрос.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. През април ще съм в София, но дали ще успея да присъствам на прожекцията на филма не зная. Мисля, че по-късно той ще се появи в Youtube.

      Изтриване
  41. Вашето отсъствие се усеща, но дано поне във времето когато ви няма да успеете да извършите това, което планирахте!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. До този момент всичко се развива по план, дано така да продължава :)

      Изтриване
  42. Чакаме Ви с нетърпение господин Серафимов!

    ОтговорИзтриване
  43. Здравейте Спароток,
    Следя Ви отскоро и ме е яд, че прекъсвате с публикуването на нови материали. Аз не съм прочел всичките Ви постинги, но съм ги архивирал, за да са ми под ръка в случай, че стане гаф, имам предвид някой зложелател да Ви унищожи блога. Понеже казвате истината Вие сте си създал врагове от средите на старата номенклатура а те не спират да Ви чернят. Има и други антибългари, които търсят под вола теле само да могат да Ви компрометират. Един от тях е много упорит, направо фанатизиран е този човек, на когото името няма да съобщавам, по-горе той е наречен милиционерОт. Искам да Ви успокоя като Ви съобщя причината, която кара милиционерОт да Ви черни. Ами завист е, да, нищо повече, най-обикновена, банална завист на неспособно човече с амбиции за писател.Вие знаете ли, че макар да Ви няма 6 години в blog.bg, Вие сте още в графата НАЙ-ЧЕТЕНИ БЛОГЪРИ? Tова е трън в очите на милиционерОт, той умира от яд, че не може да Ви стигне. Но нека да Ви дам малко статистика, която ще покаже какво прави милиционерОт нещастен:

    Прочити на Спароток в blog.bg: 9208805 - Прочити на милиционерОт в blog.bg: 8346450

    Последователи на Спароток в blog.bg: 657 - Последователи на милиционерОт в blog.bg: 140

    Последователи на Спарокот в Blogger: 675 - Последователи на милиционерOт в Blogger: 73

    Ами как няма да се къса милицинерОт от яд като вижда, че 6 години Вие не публикувате в blog.bg а той не може нито да достигне броят на прочитите на постингите Ви, не може да привлече и дори половината на Вашите последователи. Вие го биете по популярност и в Blogger, там имате около десет пъти повече последователи! Аз видях и фейсбука Ви, ами и там е същата работа, Вие имате максималният брой приятели, това са 5000, а милиционерОт има около 1000. Вас Ви следят над 4000 човека, а него към 1000 като се има предвид, че той е във фейсбук години преди Вас. Некадърният винаги мрази способният, така е било и така ще бъде докато свят светува, но Вие не се спирайте да хвърляте камък по тези, които Ви хулят, иначе няма да достигнете целта си.
    С уважение,
    Васил

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз изобщо не се занимавам с въпросния господин. Той се натрапва търсейки внимание, но лошото е, че с това гази безогледно законите на България. Клеветата и заплахата са сериозни неща, а и той знае това защото познава законите ни, но се надява на стари приятели :)

      Изтриване
  44. Милиционерот от години е на държавна работа при омбудсмана на РБ... Използва служебното си положение и парите от нашите данъци за да клевети, обвинява и обижда хората без ни най-малки доказателства. Преди десет дена изпратихме писмо до омбудсмана по този повод, досега няма отговор...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз даже не съм и помислял, че ще има отговор, но виж, ако писмото бъде изпратено от добре известна адвокатска фирма от Амстердам, тогава вече ще има отговор и то бърз :)

      Изтриване
    2. От къде един прост дърворезбар има средства да наема адвокатска кантора в Амстердам? Доста посредствен блъф Пинокио!

      Изтриване
    3. Много лесно може да се разбере дали е блъф или истина. Ако отправиш публично заплаха или клевета, ще разбереш как стоят нещата :)

      Изтриване
    4. Тази мярка с публичните персонални клевети откога тебе те чакалят професионалистите, че да те "заковат" на топло и държавна издръжка с раирано облекло Пинокио...

      Изтриване
    5. Ей Богу, стопли се времето и троловете изпълзяха от дупките да гъгнат и бръщолевят. Ами хайде бе шебеци, дайте Спаро на съд па да видим кой кум кой сват и кой на булката брат 😁

      Изтриване
    6. Г-н Манов, не си губете времето с тролове. Нека не забравяме хубавата българска поговорка: "Куче, което лае, не хапе".

      Реално аз мога да осъдя определени "професионалисти", от 2010-2011 регистрирам техните изяви манифестирани с тролско участие :)

      Изтриване
  45. Не знам дали поглеждате от време на време в блога, за да можете да прочетете въпроса ми и да дадете отговор, но аз ще Ви попитам нещо а Вие си дайте мнението когато стане. Сега, разбирам, че Вие отричате орендата и смятате думата за чужда. Но нима не знаете, че тя от рода на оране, оран? Не искам да Ви засягам защото много Ви уважавам, от друга страна, искам да зная истината.

    ОтговорИзтриване
  46. На мене Стопанката ми допада много, но не мога да си кривя душата, че всяко твое твърдение, което съм проверил, се е оказало вярно та вече не зная какво да мисля. Аз като другия коментатор Станев чета различни хора и не искам да обръщам гръб на някой просто ей така.

    ОтговорИзтриване
  47. До Ст.Станев и Михаил

    Господа, дал съм аргументите си вече, ето ги още веднъж:

    1.Дедите ни не са имали и дума оренда.

    2.Думата оренда не присъства нито в старобългарския, нито в среднобългарския, нито в който и да е от българските диалекти.

    3.Думата оренда е въведена в началото на ХХ век, точно от тези учени, които спомагат да се въведе заблудата, че княз Аспарух е довел тюрки.

    4.Самата дума оренда принадлежи на обитаващите Северна Америка ирокези и няма абсолютно никакво значение на български език.

    Не всичко, което започва с ор има връзка с орането. Какво да кажем за думите ортопед, ортография, оратор, оригинал??? Българският фолклор е сравнително добре описан, като това се прави още от XIX век. Ако във фолклора ни имаше дума оренда, тя щеше да е спомената.

    ПС
    На мен Стопанката също ми допада, но има и една поговорка: Платон ми е скъп, но истината ми е по-скъпа...

    ОтговорИзтриване
  48. Дали ще има чалъм да започнеш по-рано от май Павеле? Аз съм ги чел твоите статии по няколко пъти и ми се ще да барна нещо ново. Харесва ми това, че пишеш нормално, без ала-бала и без много купешки думи, сигурен съм, че и други хора ще се зарадват ако се върнеш по-рано.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цветане, ти не разбра ли, че Павел е горд човек. С една дума: „Глава си давам, ама гордостта си не давам“! Вярно е, че всеки има нужда от средства, с които да посреща нуждите си. Но ако някой предлага помощ на Павел, той непременно ще използва това, за да го отклони от неговата мисия – такова е неговото собствено разбиране. Затова, макар и с риск делото да изгуби устрема си, важно е гордостта да тържествува! За радост на милиционерите!

      Изтриване
    2. Мда, Павката е инат като магаре понякога и това е голям недостатък защото делото му е от полза роду, но той не желае да приеме помощ от сънародници.

      Изтриване
    3. Това твърдение не отговаря на истината. Приемам помощ, доста от книгите, които имам са ми подарени, това не е ли помощ?

      Изтриване
    4. До Анонимен 4 март 2019 г., 18:43 ч.

      Не мисля, че отказа ми да бъда подкрепен финансово може да се изтълкува като гордост. От една страна, тези, които милеят за Родината са отрудени хора, а не баровци чудещи се какво да си правят парите. От друга страна, аз самият имам прилични доходи, но поради естеството на работата ми се налага в определени случаи да вложа повече време и усилия.

      Сега имам възможост да изкарам допълнително възнаграждение, една част вече я получих и веднага я използвах за погасяване на кредитите си. В момента ми е много по-спокойно и когато завърна в блога, ще съм по-продуктивен. Само трябва да завърша още една поръчка, с която мога да сложа край на друг кредит и ще имам пълната свобода да пиша, публикувам и дискутирам.

      Изтриване
    5. Аз пък не съм съгласен, че „тези, които милеят за Родината са (изключително) „отрудени“ хора. Българската история изобилства със заможни отрудени личности, които са жертвали драговолно за родината си. Но не мога да скрия радостта си от оптимистичното завършване на посланието ти!

      Изтриване
    6. В миналото действително е имало богати хора, които са милеели за българщината. Като пример могат да бъдат дадени братята Христо и Евлоги Георгиеви. В ново време не мога да се сетя да има хора като тях...като разбира се аз не зная всичко.

      Изтриване
    7. Давам ти право, Павле. В миналото човеците са били малко по-инакви. В днешно време почти всичко е под властта на Мамона. Точно там е твоята сила – че ти не принадлежиш към днешните!

      Изтриване
    8. Драги Павле,

      Преди малко проследих днешното предаване на Стойчо Керев с диригента Йордан Кънджалов. Мисля, че ти си един от хората, които са в състояние да осъзнаят духовния мир на този млад човек, сравнявайки го с настройката на собствената си душевност. За мен беше от полза.

      Изтриване
    9. Фамилното име е КАМджалов, но това не е важно.

      Господин Серафимов, ние отдавна сме се съгласили, че най-опасните манипулации на истината са тези, които в най-голяма степен се придържат към нея.
      Интервюто с Йордан Камджалов разкрива превъзходни християнско-философски истини. Но в него не се спомена, че той е привърженик на Дънов. Християнство ли е учението на Дънов?
      Това учение пропагандира реинкарнацията(прераждането). В „Евреите“ 9:27 пише: „И както е определено на човеците веднъж да умрат, а след това настава съд...“. Исус казва: „И ако окото ти те съблазни, извади го; по-добре е за тебе да влезеш в Божието царство с едно око, отколкото да имаш двете си очи и да бъдеш хвърлен в пъкъла, където червеят им не умира и огънят им не угасва(Марко 9:47,48). Тези неща в учението на Дънов изобщо не се срещат!
      В интервюто изобщо не се спомена най-важната връзка с Бога. Словото казва: „Молете се, без да преставате“. Дъновистите заменят молитвата с „регресията“ като средство за съмнителен контакт с духовния свят.
      И тъй като считат Дънов за венец на съвършенството, те му отреждат титлата „Учителя“, пренебрегвайки по този начин Божия Син, Който от скромност НЕ е казал: „И никого не наричайте на Земята свой учител, защото Един е вашият Учител – небесният, а вие всички сте братя(подобно не друго Негово изказване).
      Йордан Камджалов е много приятен интелигентен млад човек, а вероятно и отличен музикант. За Исус Христос се казва, че не е притежавал благообразие да Му се възхищаваме.
      Често срещам, че дъновистите се виждат като наследници на богомилите. И едните, и другите не са християни, въпреки че припознават християнски истини. По моето скромно мнение, не е възможно човек да принадлежи едновременно и към едните, и към другите. И е редно да се определи за себе си: към Истината или към някоя Нейна имитация, с неизбежно следващите последици от този избор.
      Бог да Ви дава мъдрост!

      Изтриване
    10. За последователите на дъновизма мога да се съглася, че не са християни. Що се касае до богомилите обаче, тук мненията ни се разминават. Съществували са различни групи хора, които са били класифицирани като богомили. Едни са се опитвали да следват, възстановят ранното християнство, други са правели точно обратното. Така прочее е и днес, има християни, които се опитват да следват заръките на Спасителя, а има и други, които с думи и дела отвращават хората от християнството.

      Изтриване
    11. Павле мой, благодаря ти от сърце, че си пожертвал от скъпоценното си време за горните няколко реда!
      Толкова ме окуражи с вестта за съществуването на първата група богомили, за които никога не бях чувал! Ако те са притежавали здравия дух на първите християни, нали е казано, че „духът е, който дава живот, плътта нищо не ползва“. Какъв по-добър дух бихме могли да си пожелаем за народа, чиято плът искаме да възкресим!

      Изтриване
  49. Гледам тук има бая хора, които искат да помогнат на Спароток, ами действайте бе скъпи сънародници, разпространявайте статиите на тоя човек, спонсорирайте страницата му в Фейсбук, правете му реклама! Това аджеба е най-хубавата помощ защото парите идват и си отиват а има и такива 'доброжелатели' които финансират, за да могат да дирижират, от тях се пази Спароток и с право де.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доста хора разпространяват работите ми, не мога да се оплача.

      Изтриване
  50. Здравейте господин Серафимов,

    Реших да споделя с Вас и читателите Ви интересна информация, на която попаднах наскоро, свързана с генетичните изследвания на европейските народи.

    В самата статия естествено не се споменават тези конкретни неща, а в коментарите към тях, тъй като забелязвам умишлено избягване на името Българи, не само в този конкретен случай, а относно всичко, което опира до нашата древна история ни пропуска, но затова пък с лекота се споменават изкуствено създадени държави като Македония, Гърция, Румъния, Албания /Теодора Толева!книги за македонския въпрос и влиянието на Австро-Унгария за създаването на албанската нация/… Освен това етническото ни име бива изписвано като "bulgars", което е странно и обидно /заради турския привкус/, при положение, че навсякъде, във всякакви европейски институции и документи, а и не само сме назовавани като BulgARIANS.

    В този ред на мисли, генетиците са се съсредоточили върху цели като откриване прародината на индо-европейските езици, Ариите естествено, връзката на старите евразииски култури със съвременните народи и т.н.
    Това е сайтът, който си заслужава да прегледате:
    http://eurogenes.blogspot.com/2018/12/the-pie-homeland-controversy-january.html

    В коментарите се среща доста интересна информация за хаплогрупите и от всякакво естество в този контекст. Точно там беше споменато, че най-голямо разнообразие/diversity/ на група R1b има сред българите.
    Освен това преди няколко месеца, след разговор с Roman C. Scholz от iGENEA разбрах, че ДНК връзката на Тутанкамон е с района на Черно море. Това е част от отговора му: “The haplogroup R-M269 is more common in western Europe today, but it originated in the Black Sea region about 9.000 years ago.Thats why it is much more likely Tutankhamuns lineage moved from this region to Egypt, not from Western Europe.
    ” Естествено на него не му е ясна и съществуващата културно-историческата връзка, а тогава вече нещата се подреждат от само себе си.
    От прочетеното излиза, че не само най-голямото разнообразие и мутации на R1b, а и най-старите такива са в гореспоменатия регион, в частност при българите.
    Та... информацията от генетичните проучвания по моемо се предава умишлено доста неразбрано за средностатистическия човек, на строго научен език, без конкретика и изводи и по мои наблюдения се изопачава твърде лесно, въпреки, че коментираме една сравнително точна наука, напредваща с бързи темпове.


    https://www.eupedia.com/genetics/origins_of_red_hair.shtml
    Този сайт е доста политкоректен и сухарски, но пък тук намерих интересен коментар за мутацията за червена коса. Доколкото ми е известно и мутацията за сини очи възниква в Черноморския регион. Учените свързват голямото разнообразие с точката на възникване на съвременния човек. Мултикултуралистите, обслужващи нечии нездрави интереси, се опитват да го набутат в Африка, после го изместиха къмто Етиопия, но сега има учени, посочващи района около Арарат, Армения, Анатолия… или Близкия изток като цяло.

    Това по-долу е част от коментара, свързан с мутацията за червена коса и както виждате на нас тези цифри нищо не ни говорят, но явно на хората с познания в областта и на генетиците говорят много. Може би в случая става въпрос за хаплогрупа I, затова е упоменато, че няма конретна връзка с R1b.

    You can update this page with ancient DNA information. Oldest instance of red hair mutations come from...there's no deep connection between red hair & R1b.

    I2423, 4520–4356bc, Bulgaria. rs1805008 CT
    I5078, 4692–4546bc, Croatia. rs1805006 AC.
    I4303, 4778–4586bc, France. rs1805009 CG.
    * * *
    Желая Ви спорна работа и здраве! С нетъпрение очаквам новите Ви статии за Библия Бесика и богомилите… :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Донякъде имате право отностно информацията за генетичните проучвания. В повечето случаи тя е доста сложна за разбиране, а тълкуванията понякога са подвеждащи. Дали това е с умисъл, или самите генетици са подведени от историци и археолози, просто няма как да кажа. Навярно във всеки отделен случай е различно.

      Ние трябва да разберем, че както историята, така и науката често служат на политиката. За жалост ние днес не спадаме към "великите сили" и всеки, който може да открадне от нас го прави. За да излезе истината за нас, са нужни съвместни действия на учени, политици и широката публика, иначе няма как да стане.

      До скоро през май! :)

      Изтриване
  51. Драги Павле,

    Казвам ти самата истина: преди малко попаднах съвсем случайно на материал, който имам подтик да ти изпратя. За теб не е нещо ново да имаш общо с милиционери. Мисля, че не е лошо и да го публикуваш в блога.

    https://www.youtube.com/watch?v=ksqSuibvDxk

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всеки един може да намери Бога, един прави това рано, друг късно, но това е без значение, просто както му е писано на човека.

      Изтриване
    2. Скъпи Павле,

      Моята жена казва: „Животът на всеки човек е предварително програмиран“.
      Исус казва на единадесетте апостоли: „... идете, научете всичките народи и кръщавайте ги в името на Отца и Сина, и Святия Дух, като ги учите да пазят всичко, което съм ви заповядал;“ Матея 28:19

      Проблемът ми е, че не съм сигурен дали тази заповед се отнася само до апостолите, след като ангелът от Откровение 19:10 казва: „... защото духът на пророчеството е да свидетелстваме за Исуса“.

      Изтриване
  52. Човешкият живот е само миг на око в сравнение с вечността. Тялото подлежи на смърт независимо усилията на учените да удължат малко живота. Казват, че душата обаче живее вечно. Тази истина не е била чужда на прадедите ни, траките, които чрез „мистериите“ са се опитвали да надникнат зад завесата. По онова време не е имало легален път за това занимание, поради което те са търсели информация от забранени източници. Тогава епископ Ерм още не е съществувал.

    Кашел Мордехай Леви със своя „научен“ комунизъм заличи почти изцяло интереса на народа ни към истината на епископ Ерм. Ние търсим други истини, които да придадат смисъл на собственото ни съществуване. Като например новите европейски „ценности“. В чиято чест днес ще бъде изгорен цял камион в града на епископ Ерм. В една цивилизация, която бърза към своята гибел. В която хората съвсем не правят разлика между мига на око и вечността.

    ОтговорИзтриване
  53. Уважаеми Г–н Серафимов,

    Как се получава така, че броят на коментарите расте, без да се публикуват нови такива? Има някакво несъответствие.

    Поздрав

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не всеки нов коментар се появава най-долу. Ако някой реагира на стар коментар, намиращ се сред първите, то реакцията ще остане горе.

      Изтриване
  54. Павеле, с цялата си душа и сърце се надявам всичко при теб да се развива както си го планирал, дано скоро да се върнеш, че е голяма скука без твоите работи и коментарите към тях.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На този момент нещата се развиват добре. Надявам се така да продължава, Божа работа е.

      Изтриване
  55. „С цялата си душа и сърце“ се присъединявам към пожеланието и желанието на Светлин!!!

    ОтговорИзтриване
  56. Спароток, как вървят нещата? Ще се връщаш ли скоро? Имаш ли интересни есета?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Велко, предполагам, че до края на месец май ще съм готов и отново ще започна да пиша в блога. Каквото бях планирал стана, дано така да върви и занапред.

      Изтриване
  57. Аз имам чувството че Пафката ще ни изненада много яко като се върне в блога 😉

    ОтговорИзтриване
  58. Бисер Борисов17 април 2019 г. в 13:23

    Айде бе човеко, изчака ни се чакането вече :) Подочух, че си нагласил хубави неща за новия сезон с постинги и се надявам да не ти минава черна кота път, за да можеш да започнеш скоро с писането :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, имам подготвени хубави статии, но имам и още работа за вършене. На този момент всичко върви по план, но човек не знае какво ще докара утрешния ден. Още малко търпение :)

      Изтриване
    2. Драги Павле,

      Не зная дали си открил сензационното интервю на Стойчо Керев от вчера с археолога д-р Иля Прокопов за гробницата на Бастет. Между многобройните изречени тайнствени истини то се оказва едно мно-о-о-о-ого яко рамо за твоето извисяване на историческата сцена! Казионните предатели никога няма да се осмелят да спорят с теб, но мисля че моментът за появата ти в „Новото познание“ е настъпил.
      Колкото до тайното познание скрито в гробницата на Бастет, неговият извънземен произход беше вече разкрит в друго предаване на водещия за атлантите и „ангелите“ от книгата на Енох.
      А не се безпокой от нашите непрестанни претенции да даваш. Повечето от хората са свикнали преди всичко да вземат.

      Изтриване
    3. Не съм гледал интервюто с г-н Прокопов, просто нямам време за такива неща. В момента ми е доста натоварено и гледам да се справя с поетите ангажименти.

      Връзката със стария Египет ме интересува, но няма да имам възможност да се задълбоча в тази тема. Доказването на местните корени на народа ни е достатъчно трудна задача.

      Поздрави!

      Изтриване
  59. Аз като много други българи продължавам да Ви чета и не спирам да се чудя на това, че от януари не пускате нищо ново, но популярността Ви продължава да расте. Във Блогър имате вече 681 последователи, във ФБ имате към 4100 читатели, които Ви следят а милиционерОт има само 918 човека, които го следят. Мисля, че тоя редовно влиза тука да гледа как се развиват работите и коментира като анонимен със злобни забележки и обидни думи.Но Вие не се притеснявайте защото тоя даже да клевети на Вас популярността расте с бързи темпове и ще продължава да е така защото пишете истината.

    ОтговорИзтриване
  60. Злобни подмятания ще има винаги, ако не от един, то от друг ще дойдат, това е неизбежно. Мнението на такива хора не ме интересува, ако те имаха аргументи щяха да ме оборят, но те не разполагат с аргументи и поради това клеветят и плюят.

    Не зная дали популярността ми расте, няма как да проверя това. Броят на следящите във Фейсбук, а и тук в блога е индикация за интерес, но не и доказателство за по-голяма популярност.

    Все пак, благодаря за подкрепата!

    ОтговорИзтриване
  61. Драги Павле,

    Задавам си въпроса: защо след като признато на наша територия съществуват уникални източници на тайнствена скрита енергия, страната ни е най-бедната в ЕС ? Явно тук има някаква обратнопропорционална зависимост, която не може да бъде случайна...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бедността не е явление, което възниква спонтанно, тя е процес, който е контролиран от малка група жадни за власт хора. Бедността действително е средство за контрол защото живеещият добре се бори за справедливост, а бедният се бори за насъщния хляб.

      Изтриване
    2. Точно така!!! В тази връзка упоменатият по-горе археолог казва, че нашата история не е резултат от научни изследвания, а е създадена по поръчка в известни кабинети още преди Освобождението на България.

      Изтриване
  62. Скъпи Павле,

    Чувствам се щастлив да те поздравя с най-великия празник за човечеството: ЧЕСТИТО ВЪЗКРЕСЕНИЕ ХРИСТОВО!

    Такива хора като теб са надеждата за България, защото само те могат да доведат да нейното духовно възкресение.

    Бъди здрав и благословен!

    ОтговорИзтриване
  63. Честито Възкресение Христово!!! Благодаря за пожеланията!!!

    ОтговорИзтриване
  64. Уважаеми Г-н Серафимов,

    Днес случайно хванах откъс от сутрешно предаване на БТВ с белобрад историк, мисля професор, чието име не съм запомнил. Професорът обясняваше определяне времето на открити артефакти чрез сравняване с кости от съответни гробове отпреди 7000 години. Същевременно спомена възможността за генетичен анализ на тези кости.
    В следствие на тази възможност изрази мнение, че установените представи за произхода на днешното население на България е вероятно да претърпят промени.
    Не е ли това сигнал за началото на топенето на казионните теории?!

    Сърдечен поздрав

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. He вярвам на казионните учени, ще ни бавят и водят в омагьосан кръг още дълго време.

      Изтриване